Blog

Een reisvoorstel binnen 8 kantooruren door instroom van nieuwe collega’s

Gedurende de coronacrisis is de reisbranche zwaar getroffen. Veel professionals zijn tijdens deze periode vertrokken uit de reisindustrie. De complete branche kwam nagenoeg stil te liggen. Hierdoor besloot Munckhof Business Travel op zoek te gaan naar een oplossing: een samenwerkingsverband met de GGD. Het resultaat was dat de Munckhof medewerkers aan de slag gingen met bron- en contactonderzoek, met als gevolg dat er geen reorganisatie noodzakelijk was en een groot deel van het travel talent binnen het bedrijf bleef. Deze unieke samenwerking werd in een korte documentaire vastgelegd.

In februari van dit jaar ging de wereld wat verder open en de reiswereld kwam weer op gang.  Verschillende bestemmingen veranderden van een oranje naar een geel of groen advies. Door aanwas van nieuwe klanten en een sterk toenemende vraag naar zakenreizen stond de responstijd ook bij Munckhof onder druk. Uitbreiding van de teams was dus noodzakelijk. Door social mediacampagnes, onze tekenbonus en een aandraagbonus voor collega’s is het Munckhof Business Travel gelukt om sinds de zomer 15 nieuwe collega’s aan te nemen. Ons team bestaat nu uit onze huidige collega’s, young professionals die rechtstreeks vanuit de schoolbanken komen en nieuwe senior collega’s met vele jaren ervaring in de reisbranche, verspreid over onze 7 vestigingen door heel Nederland.

Een merkwaarde van Munckhof Business Travel is het bieden van een excellente service, waaronder een snelle responsetijd op reisaanvragen. Met de instroom van onze nieuwe collega’s is Munckhof Business Travel weer in staat om aanvragen binnen 8 kantooruren te beantwoorden met een reisvoorstel. Wilt u nog sneller beschikken over reisvoorstellen? Overweeg dan het gebruik van onze digitale travel request forms of het onze online booking tool AVA Book.

Heeft u andere vragen over onze dienstverlening? Neem contact met ons op!