Meer Met Munckhof BUSINESS TRAVEL HET TEKEN VAN KWALITEIT IN ZAKENREIZEN Meer Met Munckhof Meer Met Munckhof MUNCKHOF MEER MET MEER MET MUNCKHOF BUSINESS TRAVEL Meer Excellente service EXCELLENTE SERVICE MEER MET MUNCKHOF BUSINESS TRAVEL Meer Excellente service Meer Excellente service MEER Meer kosten besparen KOSTEN BESPAREN MEER MET MUNCKHOF BUSINESS TRAVEL Meer kosten besparen Meer kosten besparen MEER Meer Met Munckhof HEALTH, RISK & SAFETY MEER MET MUNCKHOF BUSINESS TRAVEL Meer Met Munckhof Meer Met Munckhof MEER
Nieuws

Gratis Wi-Fi aan boord bij Singapore Airlines

Singapore Airlines (SIA) heeft onlangs gratis onbeperkt Wi-Fi aan boord gelanceerd voor alle Business Class-passagiers, evenals voor haar PPS Club-members. Bovendien genieten KrisFlyer-members nu van 3 uur gratis Wi-Fi in Premium Economy Class en 2 uur gratis Wi-Fi in Economy Class.

Passagiers die geen KrisFlyer-member zijn, en passagiers die al reeds gebruik hebben gemaakt van gratis Wi-Fi aan boord, kunnen profiteren van nieuwe, aantrekkelijke en vereenvoudigde Wi-Fi opties. Deze variëren van US$ 3,99 voor een uur, US$ 8,99 voor drie uur en US $15,99 voor de gehele duur van de vlucht.

Deze aanpassingen dragen bij aan de verbetering van de vluchtervaring en zorgen er tevens voor dat Singapore Airlines een van de eerste luchtvaartmaatschappijen is die gratis onbeperkte Wi-Fi aanbiedt binnen haar netwerk.

Voorheen genoten Business Class-passagiers en PPS Club-leden van 100 MB aan gratis Wi-Fi. KrisFlyer-members die in Premium Economy Class en Economy Class reizen, ontvingen een gratis Wi-Fi pas van 2 uur.

Mr Yeoh Phee Teik, Senior Vice President Customer Experience, Singapore Airlines, zei: “Verbonden blijven met het netwerk, zelfs op 10.000 meter hoogte, is een essentieel aspect van de vluchtervaring geworden. Met ons verbeterde Wi-Fi-aanbod kunnen SIA-klanten in contact blijven met hun dierbaren, foto’s en video’s op hun socialemediakanalen plaatsen en/of op de hoogte blijven van het laatste nieuws. Deze aanpassingen zijn een reactie op feedback van passagiers en maken deel uit van SIA’s voortdurende investering om de vluchtervaring naar een hoger niveau te tillen en onze leidende positie te behouden.”