Kwaliteit in zakenreizen BUSINESS TRAVEL HET TEKEN VAN KWALITEIT IN ZAKENREIZEN Kwaliteit in zakenreizen Kwaliteit in zakenreizen MUNCKHOF MEER MET MEER MET MUNCKHOF BUSINESS TRAVEL EXCELLENTE SERVICE MEER MET MUNCKHOF BUSINESS TRAVEL MEER KOSTEN BESPAREN MEER MET MUNCKHOF BUSINESS TRAVEL MEER HEALTH, RISK & SAFETY MEER MET MUNCKHOF BUSINESS TRAVEL MEER
Case

Kan niet, bestaat niet bij ons

Geen drempels, persoonlijk contact en altijd transparant; dat is wat onze service zo bijzonder maakt. Een klant moet zich thuis voelen. In gesprek met Tim Rietbergen, Teamleider bij Munckhof Business Travel Veenendaal, komen we hier meer over te weten.

Een klant moet zich thuis voelen

Onze travel consultants hebben dagelijks veel contact met onze klanten. De een belt voor een korte check over zijn reis, de ander vertelt in geuren en kleuren over reizen die geboekt moeten worden. Waarover het gesprek ook gaat, er is altijd tijd voor een luisterend oor.

“Luisteren lijkt heel vanzelfsprekend, maar is ontzettend belangrijk. Door echt naar elkaar te luisteren leer je elkaar beter kennen. Dat is niet alleen voor de klant een voordeel, ook voor ons is het prettig om te weten met wie je contact hebt. Door goede communicatie, weet je precies wat je aan elkaar hebt.”


Deze eerlijkheid is ook iets wat onze dienstverlening siert. Wij zullen altijd het onderste uit de kan halen om de klant van dienst te zijn, maar blijven heel eerlijk. Eerlijk, maar realistisch. Hierdoor weet de klant altijd waar hij aan toe is.

“Een wens of vraag is eigenlijk nooit te gek. Wij zullen blijven volhouden voor een klant om dingen voor elkaar te krijgen. De extra stappen die een travel management company voor een klant kan zetten werpen dan ook vaak zijn vruchten af.”

Veelvoorkomend hierin is het combineren van reizen om besparingen te realiseren. Creatief boeken is voor ons dagelijkse kost en kan veel opleveren. Daarnaast zijn er altijd speciale verzoeken of ad hoc zaken waar wij mensen uit de brand kunnen helpen. Ons uitgebreide netwerk en de 24-uursservicedienst helpen hierbij. “Laatst was er een directeur, die net aan het boarden was, maar vanwege douaneformaliteiten werd geweigerd. Gelukkig schakelde hij snel met ons en konden wij aan de slag. Na een aantal telefoontjes wisten wij het ticket aan te passen en kon hij alsnog mee op zijn vlucht. Zonder deze servicedienst had hij zijn reis niet kunnen voortzetten.”

 

Tim Rietbergen
Tim Rietbergen
Teamleider
Tim Rietbergen

Zakenreizen tijdens COVID-19? Dit zijn de mogelijkheden!

Bekijk de actuele reisinformatie

Om u te helpen bij het herstarten van de zakenreizen verzamelen wij constant alle actuele reisinformatie in één overzicht.

Klik hier voor het overzicht

Al meer dan 1300 bedrijven gingen u voor: